Monday, June 20, 2011

MUG BERTUTUP 5 ROSES

Bunga yang sangat2 terang... cun kan!!!

Kat penutup dia ada dua jambak bunga 5 roses ni....

Mug 5 roses yang cantik ni Mummy beli dari LC dengan harga RM40. Mummy dah booked dua biji tapi terpaksa berkongsi sorang sebiji dengan  collector lain atas sebab2 yang tak adapat dielakkan. Tak pe la ada rezeki nanti bertambah lah mug 5 roses Mummy nanti.


* Harga yang dipaparkan adalah untuk ingatan dan kegunaan Mummy dimasa akan datang dan bukan untuk menunjuk2.

2 comments:

  1. suker pulak tgk bunga 5 roses ni.. sweet sangat. Banyak dah koleksi mummy gee. Tahniah. Saya baru jek nak berjinak2 dgn PML ni

    ReplyDelete
  2. Betul tu shidah, 5 roses ni semakin hari tengok semakin comel... x pe Shidah saya pun baru lagi dengan dunia PML ni...

    ReplyDelete